We nemen een goede, harde blik op al deze items die we hebben herzien.

Onze focus ligt niet op technische details. Het is op wat ze laat werken. We kijken niet naar hoe ze kunnen worden "verbeterd". Het is niet altijd gemakkelijk, maar we hebben veel positieve resultaten te laten zien voor ons harde werk. Het is vaak hard werken en kost veel tijd. We gebruiken deze blog graag om te delen wat we met je doen, maar het is niet altijd gemakkelijk. Als het moeilijk wordt, doen we altijd een stap terug en onthouden we dat ons doel is om u de meest waardevolle informatie te geven over de producten die u gebruikt. Voel je vrij om een opmerking te schrijven over wat je leuk vindt aan deze blog. Ik zal het lezen van elke opmerking en werken aan de site zo snel mogelijk te verbeteren. U ook contact met ons op facebook en twitter om op de hoogte te blijven van de laatste. Onze producten zijn verkrijgbaar in verschillende maten en kleuren.

Te vaak mensen hebben moeite om te beslissen wat te kopen en verkeerd te krijgen. Dat komt omdat je als consument een product pas beoordelen als je het hebt gekocht! In onze eigen ervaring proberen we dingen duidelijk uit te leggen, zodat je uiteindelijk geen product koopt dat je niet nodig hebt. Daarom streven we er altijd naar om u minstens één keer per maand de laatste informatie over onze producten te geven. Hier is wat we streven naar: We zijn een klein team. We hebben geen full-time ontwerper dus het was noodzakelijk voor ons om een grafisch ontwerper in te huren. U ons helpen door ons uw ontwerpideeën voor onze website te sturen, wij houden van uw ideeën!

We hebben twee producten, een nieuwe collectie voor de lente, de Mango en de Perzik (beschikbaar op onze blog) die werden geboren op de eerste dag van onze Kickstarter. Hun namen betekenen "bloem en zaad", en we hopen dat u hun schoonheid onweerstaanbaar vindt.

De eerste is een naakt badjas.

U onze website bezoeken en onze blog lezen. We hebben ook een sociale media en e-maillijst, zodat we met u kunnen communiceren.

We zijn enthousiast over hoe ons proces zich heeft ontwikkeld, maar er is geen magische formule. Het kost gewoon tijd. Dus, als je geïnteresseerd bent in hoe we benaderen wat we doen, of gewoon wilt in contact komen, neem dan contact met ons op. We horen graag van je. Het eerste wat we van klanten vragen is dat ze een goede ervaring hebben. Het is de enige manier om het woord eruit te krijgen en het moedigt mensen ook aan om contact met ons op te nemen om over hun eigen ervaringen te praten en hun vragen met ons te delen. Het is geen vereiste, maar het helpt ons om het gesprek bij te houden. Het tweede wat we vragen is dat onze klanten onze informatie gebruiken om onze producten en diensten te kopen. Wij bieden de best mogelijke service en producten aan onze klanten. Het is onze taak om te begrijpen hoe we dat het beste kunnen doen.